Pato Box
Test your reflexes as you fight your way through an evil corporation in search for retribution.
Uncover their deepest secrets by exploring thrilling 3d environments with a graphic novel/comic book art style.
Find the henchmen who took your dream away in an action-packed and fast-paced fights that will test you to the limit as a true boxing champion!