Pax Dei
We do not propose this feature at present, but it is something we’d like to offer in the future.
Can I stack Plot Tokens on a single Plot to be spent automatically or will I have to activate my Tokens manually every month?
Note: These perks represent the first iteration of Premium Status. They may evolve over time as Pax Dei grows and new content is introduced.