Founder's Pack Upgrade: Journeyman
Add the Founders Outfit to your crafting options: 6 exclusive recipes (the Founders Emblem, Coronet, Mantle, Finery, Chausses and Shoes) to stand out from the crowd by wearing these exquisite garments.