AORUS Workshop
Bu fütüristik yer altı laboratuvar atölyesi AORUS ekibinin görsel zevkleri doğrultusunda tasarlandı, buna onların ünlü AORUS Robotunun özelleştirilebilir bir hâli de dâhil.