Here you can find answers to PC Building Simulator FAQs. For more information - head over to our website (Opens in new tab).
To find your game save files, navigate to the installation folder you chose when installing the game and open the ‘Saves’ folder found within.
I have a problem with PC Building Simulator not working within the Epic Launcher, who should I contact for help?
I have an issue with PC Building Simulator (that is not a bug), how do I contact the publisher?