EVGA Workshop
Welcome to the brand new EVGA workshop inspired by the EVGA Game Arena. Build and test cutting edge PCs, customise your supersized display, and check out the interactive GPU exhibits.
Created in collaboration with the EVGA design team, this high-tech command centre is focused around a huge customisable display. You can add your own custom wallpapers to the display alongside a video of EVGA’s latest parts!