EVGA Workshop
Witaj w nowym warsztacie EVGA zainspirowanym EVGA Game Arena. Buduj i testuj nowoczesne PC, personalizuj ogromny wyświetlacz i zobacz interaktywne wystawy poświęcone kartom graficznym.