PC Building Simulator – Często zadawane pytania
Tutaj poznasz odpowiedzi na często zadawane pytania związane z PC Building Simulator. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie (Otwiera się w nowej zakładce).
By znaleźć pliki zapisów gry, przejdź do folderu instalacyjnego wybranego podczas instalacji PC Building Simulator i otwórz znajdujący się tam folder „Saves”.
Mam problem z grą PC Building Simulator, która nie działa w programie uruchamiającym Epic Games. Do kogo mam się zwrócić o pomoc?
Mam problem z PC Building Simulator (ale nie chodzi o błąd). Jak mogę się skontaktować z wydawcą?