PC Building Simulator SSS
PC Building Simulator SSS için cevapları burada bulabilirsin. Daha fazla bilgi için web sitemizi (Yeni sekmede açılır) ziyaret et.
Oyun kayıt dosyalarını bulmak için oyunu yüklerken seçtiğin kurulum klasörüne git ve bu klasörün içindeki "Saves" klasörünü aç.
PC Building Simulator Epic Başlatıcısı'nda çalışmıyor, bunun için kiminle iletişime geçmeliyim?
PC Building Simulator ile ilgili bir sorun yaşıyorum (hata değil), yayıncı ile nasıl iletişime geçebilirim?