NZXT Workshop
Bu atölyeyi satın aldıktan sonra onu oyunun hem Kariyer (Career) hem de Serbest Toplama (Free Build) modlarında kullanabilir ve bir değişiklik istediğin herhangi bir zaman mevcut atölyeler arasında geçiş yapabilirsin.