Overclocked Edition Content
Dodatek Overclocked Edition do gry PC Building Simulator zawiera 4 ekskluzywne edycje specjalne obudów NZXT H700 i H500, które zostały zaprojektowane przez Brocka Hofera (twórcę niesamowitych projektów Hyper Beast).