Overclocked Edition Content
PC Building Simulator için Overclocked Edition DLC'si, NZXT H700 ve H500 kasaları için Brock Hofer (muhteşem Hyper Beast tasarımlarının yaratıcısı) tarafından özel olarak tasarlanan 4 Exclusive Special Edition sürümü içerir.