Republic of Gamers Workshop
Oyuncular bu atölyeyi satın aldıktan sonra onu oyunun hem Kariyer (Career) hem de Serbest Toplama (Free Build) modlarında kullanabilirler ve bir değişiklik istedikleri herhangi bir zaman mevcut atölyeler arasında geçiş yapabilirler.