PC Building Simulator Soundtrack
Now you too can make your home workshop feel like the real deal with the perfect backing track for your PC building sessions: the official, original soundtrack for the best selling game PC Building Simulator!
Use the calming tones of ‘Light’ to sooth your cable configuring woes. Tap along to ‘RAM Out Of Luck’ while you wait for your virus scan to complete. And test your sound drivers with the celebrated rap rhymes of ‘The Ultimate PC’. Whatever your PC building efforts require: you’ll find it here.