Ścieżka dźwiękowa PC Building Simulator
Masz problemy z konfiguracją kabli? Zrelaksuj się przy kojących brzmieniach „Light”. Tup w rytm „RAM Out Of Luck”, czekając na zakończenie działania antywirusa. I testuj sterowniki dźwięku przy popularnych rapowych rymach „The Ultimate PC”. Znajdziesz tutaj wszystko, czego potrzebujesz do budowy PC.