PC Building Simulator Oyun Müzikleri
Acılı kablo düzenleme için rahatlatıcı tonlara sahip 'Light'ı çal. Virüs taramasının tamamlanmasını beklerken 'RAM Out Of Luck' ile vakit öldür. 'The Ultimate PC'nin sevilen rap kafiyeleri ile ses sürücülerini test et. PC toplama çabaların ne gerektirirse gerektirsin ihtiyacın olanı burada bulacaksın.