Workshops Mega Pack
Buduj PC w nowych lokalizacjach dzięki temu pakietowi 7 warsztatów stworzonych we współpracy z markami sprzętu komputerowego. Zawiera warsztaty Fractal Design, EVGA, AORUS, Overclockers UK, NZXT, Republic of Gamers i Razer.