Workshops Mega Pack
PC toplama ortamının önde gelen PC donanım markalarıyla iş birliği içinde geliştirilen 7 atölyeyi içeren bu paket ile değiştir. Fractal Design, EVGA, AORUS, Overclockers UK, NZXT, Republic of Gamers ve Razer Atölyelerini içerir.