PC Building Simulator 2 – demo
Start din egen pc-virksomhed med Career Mode, og lær, hvordan man bygger og reparerer pc'er. Opgrader dit værksted, og få nye værktøjer og nyt udstyr, hver gang du stiger i niveau. Tjen penge, og gør lidt ekstra for dine kunder, og nyd synet af de positive anmeldelser.
Slip kreativiteten løs i Free Build Mode. Vælg mellem mere end 1200 komponenter, så du kan planlægge og bygge en toptunet pc. Installer opgraderet vandkøling, overclock din CPU og GPU, og juster RAM-timingen, så ydeevnen får ekstra turbo. Brug 3DMark- og Cinebench-benchmarks til at teste og optimere dit design.
Gå mere i dybden med dine builds med realistisk hardware- og softwaresimulation. Optimer nedkølingen ved hjælp af Fan Control-appen og et varmekamera, hold øje med strømforbruget med Power Monitor, og tilføj specialbyggede vandblokke på GPU'er, CPU'er, RAM-blokke og motherboards.