Pc Building Simulator 2 Demo
Lepaskan kreativiti anda dalam Mod Bina Bebas. Pilih daripada 1200+ komponen untuk merancang dan melaksanakan PC berkuasa tinggi. Pasang penyejukan air ditingkatkan, overclock CPU & GPU anda serta tetapkan pemasaan RAM untuk meningkatkan prestasi. Gunakan tanda aras 3DMark dan Cinebench untuk menguji dan mengoptimumkan rekaan anda.
Selami lagi selok-belok binaan anda dengan perkakasan dan simulasi perisian realistik. Optimumkan penyejukan dengan apl Fan Control dan kamera terma, jejaki penggunaan kuasa dengan Power Monitor dan tambahkan blok air tersuai pada GPU, CPU, RAM dan Papan Ibu.