PC Building Simulator
PC Building Simulator, alpha öncesi deneme sürümünün 650.000'den fazla indirilmesiyle şimdiden viral bir başarıya imza attı ve şimdi hayallerindeki bilgisayarı oluşturmana olanak sağlamak için sevgiyle tam teşekküllü bir simülasyona dönüştürüldü.
PC Building Simulator'daki kariyer modu seni kendi PC toplama ve tamir etme işinin başına yerleştiriyor. Kendi keyifli atölyende sana gelen çeşitli işleri tamamlamak için bildiğin tüm teknik becerileri kullanmalısın.
PC Building Simulator, adım adım parçaların hangi sırayla bir araya getirilmesi gerektiğini gösteren talimatlar ve hangi parçanın ne işleve sahip olduğunu gösteren faydalı bilgiler ile en yeni PC kullanıcılarına makinelerinin nasıl bir araya getirildiğini öğretmeyi hedefliyor.