Join the Peggle Masters on a dreamtime adventure of alter egos and peg-tastic action. Stay up late to aim, shoot and clear orange pegs, and bask in Extreme Fever glory under the silver moon.
If you can master all that fevered action, play to your heart's content with Duel mode and Quick Play. Plus, you can stock your Trophy Room and revel in clickable replays for even more rebounding joy!