PengPong
PengPong is a bullet-hell roguelike where pinball meets gambling. Bounce your way through chaos and bet it all to survive.
PengPong is a bullet-hell roguelike where your only hope for survival is to bounce weapons, items, and... well, pretty much anything that moves. Remember: if it’s not bouncing, you’re doing it wrong. Bounce hard, bounce well, and don’t stop.
Hit the jackpot in our gambling mini-games and watch the difficulty melt away! But don’t get us wrong, PengPong isn’t a gambling simulator. It’s just a friendly, neighbourhood bullet-hell roguelike starring a very cute penguin, and its even cuter friends. Mostly.