People of Note
In this turn-based RPG musical, join Cadence as she recruits an ensemble of musicians on her quest for stardom. Experience turn-based combat like never before, where each battle is a musical performance with evolving combat conditions and genre-bending mashup attacks!
In this turn-based RPG musical, join pop singer Cadence as she recruits an ensemble of musicians on her quest for stardom.
In this bold turn-based RPG, where musical numbers meet thrilling combat, join pop singer Cadence on her quest for stardom.
After being shut out of the Noteworthy Song Contest, Cadence realizes that her solo act might not be enough for the judges. As she travels across Note to the Rock City of Durandis, the EDM City of Lumina, and more, Cadence fills out her band with eclectic and powerful musicians from lands afar. But something's brewing in the distance...the Harmonic Convergence is playing havoc with the world's musical energies, and dark forces are working behind the scenes to disrupt Note's natural harmonies. It wasn't in the set list, but Cadence and the others need to step up and make sure music itself still has a future on stage.
In People of Note, experience turn-based combat like never before: each battle is an interactive musical performance with evolving combat conditions, real-time rhythm-based attacks, and genre-bending mashup attacks!