People of Note - Soundtrack Bundle
I dette dristige turbaserede RPG, hvor musical-numre møder spændende kampe, slutter du dig til popsangeren Cadencepå hendes jagt på stjernedrømmen.
Efter at blive lukket ude af Noteworthy Song Contest indser Cadence, at hendes solooptræden måske ikke er nok til at imponre dommerne. Mens hun rejser rundt i Note to the Rock City Durandis, EDM City of Lumina og flere, fylder Cadence sit band med sære og talentfulde musikere fra fjerne lande. Men noget lurer i horisonten ... Harmonic Convergence laver rav i verdens musikalske energier, og mørke kræfter arbejder bag scenen for at forstyrre Notes naturlige harmonier. Det stod ikke på setlisten, men Cadence og de andre er nødt til at træde frem på scenen for at sikre, at musikken får en efterklang.
I People of Note kan du opleve turbaserede kampe som aldrig før: Hver kamp er interactiv musisk optræden med kamp, der udvikler sig, rytmebaserede angreb og genrebrydende mashups!