People of Note - Soundtrack Bundle
Müzikal parçaların heyecan verici savaşlarla buluştuğu bu cüretkâr sıra tabanlı RPG'de, pop şarkıcısı Cadence'in yıldızlığa giden yolculuğuna katıl.
Dikkat Çekici Şarkı Yarışması'ndan elendikten sonra Cadence, solo performansının jüri için yeterli olmayabileceğini fark eder. Note'tan Durandis'in Rock Şehri'ne, Lumina'nın EDM Şehri'ne ve daha birçok yere yolculuk ederken Cadence, grubunu uzak diyarlardan gelen ve güçlü müzisyenlerle doldurur. Ancak ortalık kızışacak... Armonik Yakınsama, dünyanın müzik enerjilerini yıkıp geçiyor ve karanlık güçler, Note'un doğal armonilerini bozmak için gölgelerin ardında çalışıyor. Bu, planları arasında yoktu ancak Cadence ve diğerlerinin öne çıkıp müziğin sahnede hâlâ bir geleceği olacağından emin olmaları gerekiyor.
People of Note'ta, daha önce hiç yaşamadığın sıra tabanlı savaş deneyimi yaşa: değişen savaş koşulları, gerçek zamanlı ritim tabanlı saldırılar ve tür sınırlarını zorlayan karma saldırılarla her savaş etkileşimli bir müzik performansına dönüşür!