People of Note Soundtrack
Oplev et bredt udvalg af fantastiske musiknumre i forskellige stilarter og genrer, der fortæller historien om People of Note gennem sang.
Disse numre repræsenterer de højeste punkter af følelser og fortælling i spillet, og du kan genopleve dine yndlingsøjeblikke gennem denne spektakulære officielle udgivelse.