Phantom Blade Zero
The Soul Outfit and Sanguine Pickaxe & Back Bling is an in-game cosmetic that you can use in Fortnite starting from August 11, 2026 at 10PM ET.
The Soul Outfit and Sanguine Pickaxe & Back Bling can be granted if you purchase an eligible item for Phantom Blade Zero on the Epic Games Store.
What happens if I’ve already purchased the Soul Outfit and Sanguine Pickaxe & Back Bling in the Fortnite Item Shop, and then I made a purchase meeting the eligibility requirement on Phantom Blade Zero through the Epic Games Store?
If you’ve already purchased the Soul Outfit and Sanguine Pickaxe & Back Bling and then made a purchase meeting the eligibility requirement on Phantom Blade Zero through the Epic Games Store, you will receive a one-time grant inside Fortnite of 1,600 V-Bucks instead of the Soul Outfit and Sanguine Pickaxe & Back Bling. Please note, V-Bucks refunds will only apply to outfits purchased within the last 12 months.
If you refund your purchase of Phantom Blade Zero on the Epic Games Store, you will lose the Soul Outfit and Sanguine Pickaxe & Back Bling in Fortnite, and your grant of 1,600 V-Bucks if you obtained either by purchasing Phantom Blade Zero.