Hvad er Soul-outfittet og Sanguine-hakken og -rygpynten?
Ved forudkøb eller køb af Phantom Blade Zero i Epic Games Store får du Soul-outfittet og Sanguine-hakken og -rygpynten i Fortnite fra den 12. august 2026 kl. 04.00 dansk tid.
Hvis jeg køber Phantom Blade Zero i Epic Games Store, vil Soul-outfittet og Sanguine-hakken og -rygpynten så også være tilgængelige i mit Fortnite-skab på andre platforme? (PlayStation, Xbox, Nintendo osv.)
Hvad sker der, hvis jeg allerede har købt Soul-outfittet og Sanguine-hakken og -rygpynten i Fortnite-genstandsbutikken og derefter foretager et køb af Phantom Blade Zero i Epic Games Store, som opfylder kvalifikationskravene?
Hvis du allerede har købt Soul-outfittet og Sanguine-hakken og -rygpynten og derefter foretager et køb af Phantom Blade Zero i Epic Games Store, som opfylder kvalifikationskravene, modtager du i stedet for Soul-outfittet og Sanguine-hakken og -rygpynten en engangstildeling på 1.600 V-Bucks i Fortnite. Bemærk, at V-Bucks-refusioner kun gælder for outfits købt inden for de seneste 12 måneder.
Hvis du får refunderet dit køb af Phantom Blade Zero i Epic Games Store, mister du Soul-outfittet og Sanguine-hakken og -rygpynten i Fortnite samt din tildeling på 1.600 V-Bucks, hvis du har fået en af delene ved at købe Phantom Blade Zero.