Soul kıyafeti, Sanguine Kazması ve Sırt Süsü nedir?
Soul kıyafeti, Sanguine Kazması ve Sırt Süsü, 12 Ağustos 2026 TSİ 05.00'ten itibaren Fortnite'ta kullanabileceğin bir oyun içi kozmetik içeriğidir.
Epic Games Store'da Phantom Blade Zero'nun herhangi bir ön satın alımı veya satın alımı sana 12 Ağustos 2026 TSİ 05.00'ten itibaren Soul kıyafeti, Sanguine Kazması ve Sırt Süsü'nü verecek.
Fortnite içerik mağazasından Soul kıyafetini, Sanguine Baltasını ve Sırt Süsü'nü zaten satın aldıysam ve ardından Epic Games Store'da Phantom Blade Zero uygunluk şartını karşılayan bir satın alım yaptıysam ne olur?
Soul kıyafeti, Sanguine Kazması ve Sırt Süsü'nü zaten satın aldıysan ve ardından Epic Games Store'da Phantom Blade Zero uygunluk şartını karşılayan bir satın alım yaptıysan, Soul kıyafeti, Sanguine Kazması ve Sırt Süsü yerine Fortnite'ta tek seferlik olmak üzere 1.600 V-Papel alacaksın. V-Papel iadeleri yalnızca son 12 ay içinde satın alınan kıyafetlere uygulanır.
Epic Games Store'da Phantom Blade Zero satın alımını iade edersen ve Phantom Blade Zero'yu satın alarak edindiysen Fortnite'ta Soul kıyafeti, Sanguine Baltası ve Sırt Süsü'nü ve 1.600 V-Papeli kaybedersin.