KAHO DLC
A daughter of a humble baker by day and a magical girl by destiny, Kaho's bread-fueled justice comes to life with a freshly-baked moveset that's as charming as it is chaotic. Whether flinging baguette blasts or unleashing croissant combos, she's ready to roll… and rise.