Pillars of Eternity - Definitive Edition
● Shape Your Own Story: Forge alliances with various factions through a reputation system where your actions and choices will have a profound impact on the world.
● Go on an expedition to new regions and meet new companions in The White March: Parts I & II, game expansions and experience never-before-seen stories and adventures.
● The all-new Deadfire Pack DLC, which includes new in-game items to earn and discover, and new portraits from the sequel, Pillars of Eternity II: Deadfire.
● The original soundtrack, a digital illustration book, and many other surprises.
A deep, rich, and wonderfully written RPG that lives up to the towering legacy of the games that inspired it.