Pillars of Eternity – Definitive Edition
● Rozbudowane możliwości personalizacji postaci: wybierz jedną z jedenastu klas i graj jako barbarzyńca, pieśniarz, enigmatyk, druid, wojownik, mnich, paladyn, kapłan, łowca, łotrzyk lub mag.
● Rusz w głąb niezbadanych regionów i poznaj nowych towarzyszy w rozszerzeniach gry The White March: Part I oraz The White March: Part II, w których czekają na ciebie zaskakujące historie i porywające przygody.
● Najświeższy pakiet zawartości do pobrania „Deadfire Pack” zawiera nowe przedmioty do zdobycia i odkrycia w świecie gry, a także dodatkowe portrety postaci zaczerpnięte z kontynuacji gry, Pillars of Eternity II: Deadfire.
● Oryginalna ścieżka dźwiękowa, ilustrowana książka w wersji cyfrowej i wiele innych niespodzianek.