Pinball FX - Crypt of the NecroDancer Pinball
Challenge your skills in this pinball and rhythm fusion table, which captures the wacky atmosphere and killer soundtrack of the acclaimed rogue-like. Stop the NecroDancer once more, as you use your flippers to battle bosses and acquire the Golden Lute.