DreamWorks Pinball
DreamWorks Trolls Pinball: Once upon a time in a happy forest in the happiest tree, there lived the happiest creatures the world has ever known -- the Trolls! Hug it out with them now in DreamWorks Trolls Pinball. Give a high five to Cloud Guy and sing along to True Colors with the Trolls in the SING mode.
DreamWorks Kung Fu Panda Pinball: Relive the events of the first film as you defend the Valley of Peace and help Po the panda with his training. Complete all 6 main modes for a final challenge, and perform the Wuxi Finger Hold to become the Legendary Dragon Warrior!
DreamWorks Dragons Pinball: The dragon training arena awaits! Relive your favorite moments from the first movie, taming and riding the Night Fury as the young Viking Hiccup. Feed fish to your dragon Toothless, and play with him. Or unleash great balls of fire!