DreamWorks Pinball
DreamWorks Trolls Pinball: Bir zamanlar mutlu bir ormanın en mutlu ağacında, dünyanın en küçük canlıları yaşarmış: Troller! Şimdi DreamWorks Trolls Pinball'da onlara sarıl. Bulut Adama bir beşlik çak ve ŞARKI SÖYLE modunda Trollerle True Colors şarkısını söyle.
DreamWorks Kung Fu Panda Pinball: Barış Vadisi'ni savunarak ve Panda Po'nun eğitimine yardım ederek ilk filmin sahnelerini tekrar canlandır. Son mücadele için tüm 6 ana modu tamamla ve Efsanevi Ejderha Savaşçısı olmak için Wuxi Parmak Tutuşunu yap!
DreamWorks Dragons Pinball: Ejderha eğitim arenası seni bekliyor! Genç Viking Hıçkıdık olarak Gece Öfkesi'ni ehlileştirip kontrol ederken ilk filmden en sevdiğin sahneleri tekrar canlandır. Ejderhan Dişsiz'e balık yedir ve onunla oyna ya da dev alev toplarını sal!