Pinball FX – Elvira and the Party Monsters
I Elvira and the Party Monsters er mørkets herskerinde selv vært for en uhyggelig aften fyldt med skræmmende væsner, sydende skud og multiball-vanvid. Fyr den af på dansegulvet, mens du smadrer monstre, vækker de døde til live, og holder festen i gang med hvert flip.