Pinball FX – Elvira and the Party Monsters
W grze Elvira and the Party Monsters Pani Ciemności organizuje przerażający wieczór pełen budzących grozę stworzeń, mocnych uderzeń i multiballowego szaleństwa. Rozświetl taneczny parkiet, tłukąc potwory, wskrzeszając umarłych i podtrzymując dobrą zabawę każdym ruchem łopatek.