Pinball FX - Elvira and the Party Monsters
Elvira and the Party Monsters'da bizzat Karanlığın Hanımı ürkütücü canlılar, heyecan verici atışlar ve çoklu top çılgınlığıyla dolu korkutucu bir akşam daveti düzenliyor. Canavarlara darbe indirerek, ölüleri dirilterek ve her fırlatmayla partiyi canlı tutarak dans pistini coştur.