Garfield Pinball
Wykopuj kości z Odiem, zabiegaj o Arlene, walcz z budzikiem i odszukaj pluszowego misia Pooky'ego, aby aktywować tryb Feast Frenzy. Oto idealny dzień dla kota, który lubi tylko jeść i spać.