Garfield Pinball
Uyku ve yemek ile dolu bir gün için Odie ile yerde kemik ara, Arlene'i etkile, alarm saati ile savaş ve Ziyafet Çılgınlığı'na ulaşmak için oyuncak ayı Pooky'yi bul.