Yağmalama ve ikramiye vurma içeren pinball oyununa hoş geldin, Mahzen Avcısı! Güvenilir gümüş toplarını kuşan, Pandorada yolunu savaşarak açarken korkutucu psikopatlar, skaglar ve bosslarla yüzleş!
Gümüş topunu kuşan ve yanında kardeşlerinle İkinci Dünya Savaşı dönemindeki Hollanda'nın kasabalarını özgürleştir! Gece ve gündüz operasyonlarında Çavuş Matthew Baker ve 101. Havacı Birliğine yardım et, sıralamada yerini al.