Pinball FX – Godzilla vs. Kong Pinball Pack
Użyj swoich pinballowych umiejętności, aby dowieść, że Godzilla jest prawdziwym królem potworów! Walcz z tytanami, pokrzyżuj plany korporacji APEX, użyj swojego promienia cieplnego i staw czoła Mechagodzilli w ostatecznym starciu.
Wybierz się w podróż do ojczyzny tytanów i ocal ludzkość! Walcz z Warbatami, zmierz się z burzami grawitacyjnymi, doprowadź Konga do tronu i przetrwaj spotkanie z tą piękną i jednocześnie zabójczo groźną krainą.
Jedno z nich musi przegrać. Godzilla i Kong pokazują swoją potęgę na tym epickim, pinballowym stole! Przenieś walkę do APEX Cybernetics i pomóż tytanom połączyć siły w walce z Mechagodzillą.