Grimm Tales
Surviving your own fairy tale, brave knight, requires first reliving seven of the Brothers Grimm's most classic stories. Find the seven dwarfs, awaken Sleeping Beauty, protect Little Red Riding Hood, escort Cinderella, and more. My, what big jackpots you have!