Pinball FX - Honor and Legacy Pack
Take on the Hyakki bandit clan to avenge your fallen Master! Train yourself in various fields to take on their leader, Maou in the final showdown.
Survive the harshest conditions, find the mysterious guardian, and escape the remote island before the smoldering lava devours it all.