Relive the most iconic movie scenes like the escape from Castle Brunwald, the Rope Bridge standoff, and finding Marion on the Streets of Cairo.
Experience the table just as you remember it, with true-to-life Pro Physics simulation, only found in Zen’s Pinball tables.
Enjoy the table in a new way with extra 3D effects in the ‘Enhanced’ version that includes side wall art, ball trailer effects, particle effects and a whip-wielding Indiana Jones.
Play at home, with friends, or compete online with Single Player, Local Multi-Player, Challenge, and Tournament Modes.