Brunwald Kalesi'nden kaçış, halat köprü yüzleşmesi ve Kahire'nin sokaklarında Marion'ı bulma gibi en tanındık film sahnelerini tekrar yaşa.
Sadece Zen'in Pinball makinelerinde bulunan gerçekçi Pro Physics simülasyonu sayesinde makineyi anılarındaki gibi deneyimle.
Yan yüzey görselleri, top izi efektleri, parçacık efektleri ve kırbaç savuran bir Indiana Jones içeren "Geliştirilmiş" sürümdeki ilave 3D efektlerle makinenin tadını yeni yollarla çıkar.