Marvel Pinball Collection 1
Marvel Pinball Collection 1 to wspaniała kolekcja od mistrzów z Zen Studios pełna epickich fliperów inspirowanych światem Marvela. Dzięki niej spotkasz swoich ulubionych bohaterów i złoczyńców tego uniwersum!