Pinball FX – Marvel Pinball Collection 2
Pinball FX i uniwersum Marvela spotykają się w Marvel Pinball Collection 2, tworząc serię stołów inspirowanych niezwykłą grupą bohaterów i złoczyńców ze świata Marvela, dostępnych w niskiej cenie w jednym zestawie!