Pinball FX - Marvel Pinball Collection 2
Pinball FX ve Marvel Evreni, Marvel Pinball Collection 2'de çarpışarak düşük fiyatlı pakette Marvel'ın heyecan verici Kahramanlar ve Kötüler kadrosundan ilham alan bir sürü makineyi bir araya getiriyor!